کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی خوب

هزینه ایمپلنت دندان


هزینه ایمپلنت دندان

از گذشته هزینه ایمپلنت دندان و به خصوص خدمات زیبایی نسبت به سایر خدمات دندانپزشکی بالاتر بوده و یکی از دلایل آن مواد و متریال گران قیمت بوده است. از آنجا که اکثر هزینه ایمپلنت دندان مشمول مصرف مواد اولیه مصرفی می باشد ، خدمات تخصصی با قیمت نسبتا بالایی ارائه می شوند.

هزینه کاشت ایمپلنت دندان

جراحی کاشت دندان یا ایمپلنت دندان یکی از خدمات و جراحی های نوین و گران قیمت در زمینه دندانپزشکی تخصصی و جراحی دهان می باشد که عمر زیادی از این خدمت نمی گذرد و روز به روز پیشرفت زیادی در این زمینه حاصل می شود.

قیمت کاشت و هزینه ایمپلنت دندان به چند دلیل می تواند متغیر باشد:

1- برند و مشخصات

2- مشخصات پروتز یا هان روکش دندان

3- جراحی های حین کاشت ایمپلنت مثل جراحی سینوس باز ، جراحی سینوس بسته و همچنین پیوند استخوان

4- دستمزد جراح متخصص و یا عمومی

متاسفانه برخی از دندانپزشکان با استفاده از تبلیغات وسوسه انگیز از نا آگاهی بیماران سواستفاده کرده و اقدام به جذب بیماران ، جهت کاشت ایمپلنت با کیفیت پایین می نمایند .

هزینه ایمپلنت دندان بسته به دلایل فوق از یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون و هشتصد هزار تومان متغیر است . حداقل قیمت اولیه قطعات ایمپلنت حدود یک میلیون تومان و روکش ایمپلنت بسته به نوع آن از 700 هزار تومان تا یک میلیون و پانصدهزار تومان متفاوت می باشد و همچنین هزینه جراح به این مبالغ اضافه می گردد.


برچسب ها: هزینه ایمپلنت دندان ,
[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 1 آبان 1395 ] [ 11:45 ] [ سئوکار ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]