کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی خوب

راهنمای خرید کولر گازی


گر قصد خرید کولرگازی دارید و دچار سردرگمی و عدم شناخت کافی در انتخاب محصول مناسب در بازار ایران هستید، لازم است به مواردی که در این مطلب ذکر خواهد شد توجه لازم را داشته باشید.
در ابتدا باید پاسخی برای سوالات اساسی و اولیه زیر داشته داشته باشید :
• برای چه متراژی قصد پکیج دیواری خرید دارید ؟
• مکان مورد نظر شما چه نوع کاربری اعم از تجاری، اداری، مسکونی و … دارد ؟
• میزان جریان مجاز کنتور برق شما چند آمپر می باشد ؟
• برای کدام شهر قصد خرید اسپیلت دارید ؟
• ارتفاع سقف، تعداد،نوع و جهت پنجره ها چگونه است ؟
• تعداد افراد ساکن در آن مکان چه سیستم های تهویه مطبوع میزان می باشد ؟
• لوله کشی و جا نمایی اسپلیت در واحد شما صورت گرفته است ؟
با جوابگویی به این سوالات، نوع دستگاه و ظرفیت آن مشخص می شود، ولی در اینجا باید توجه داشته باشید اگر لوله کشی اسپلیت در واحد شما صورت گرفته باشد، شما می بایست با توجه به سایز لوله های مسی موجود دستگاه خود را انتخاب کنید، چون هر اسپلیت با توجه به برند و ظرفیت دارای سایز لوله متفاوتی می باشد که در صورت وجود مغایرت مشکلاتی را برای شما در پی خواهد داشت.
اکنون برای انتخاب بهینه و منطقی با توجه به نیاز شما باید شناخت بهتری نسبت به انواع کولرگازی داشته باشید که برای این امر دسته بندی زیر قابل رویت است.

منطقه جغرافیایی نقشی تعیین کننده در انتخاب نوع کولر گازی دارد که در اصل محدوده دمایی کارکرد دستگاه، محدوده جغرافیایی مناسب جهت دستگاه را مشخص می نماید. کمپرسورها مهمترین بخش در یک سیکل تبرید می باشند که قسمت اعظم مصرف برق و راندمان دستگاه مربوط به این قسمت می باشد. کمپرسورها از لحاظ ساختار به اقسام مختلفی تقسیم می شوند که در کولرهای گازی های معمولا از نوع پیستونی، روتاری و در ظرفیت های بالاتر از نوع اسکرال استفاده می شود.


برچسب ها: اسپیلت ,
[ بازدید : 629 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 آبان 1396 ] [ 15:35 ] [ سئوکار ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]